Historia Filharmonii w Szczecinie
Do pobrania
Regulamin konkursu na Szkolne Strefy Harmonii
Pobierz tutaj
Przewodnik po ekologii akustycznej
Pobierz tutaj
"Moja Strefa Harmonii" – gazetka z komiksem
Pobierz tutaj
Jak uczyć poprzez słuch – Wprowadzenie
Jak uczyć poprzez słuch – Ćwiczenie 1 – Nasłuchiwanie kartki papieru
Jak uczyć poprzez słuch – Ćwiczenie 2 – Moja dźwiękowa droga do szkoły
Jak uczyć poprzez słuch – Ćwiczenie 3 – Wymiana dźwiękami
Jak uczyć poprzez słuch – Ćwiczenie 4 – Znaczniki dźwiękowe
Jak uczyć poprzez słuch – Ćwiczenie 5 – Woal pozawerbalny
Jak uczyć poprzez słuch – Ćwiczenie 6 – Znaczniki dźwiękowe
Jak uczyć poprzez słuch – Ćwiczenie 7 – Brzmienia imienia
Jak uczyć poprzez słuch – Ćwiczenie 8 – Producenci hałasu
Jak uczyć poprzez słuch – Ćwiczenie 9 -Spacer dźwiękowy
Pobierz tutaj
Przewodnik po ekologii akustycznej
Pobierz tutaj
"Moja Strefa Harmonii" – gazetka z komiksem
Pobierz tutaj
Materiały szkoleniowe dla nauczycieli ze skutecznego słuchania
Jak uczyć poprzez słuch – Wprowadzenie
Jak uczyć poprzez słuch – Ćwiczenie 1 – Nasłuchiwanie kartki papieru
Jak uczyć poprzez słuch – Ćwiczenie 2 – Moja dźwiękowa droga do szkoły
Jak uczyć poprzez słuch – Ćwiczenie 3 – Wymiana dźwiękami
Jak uczyć poprzez słuch – Ćwiczenie 4 – Znaczniki dźwiękowe
Jak uczyć poprzez słuch – Ćwiczenie 5 – Woal pozawerbalny
Jak uczyć poprzez słuch – Ćwiczenie 6 – Znaczniki dźwiękowe
Jak uczyć poprzez słuch – Ćwiczenie 7 – Brzmienia imienia
Jak uczyć poprzez słuch – Ćwiczenie 8 – Producenci hałasu
Jak uczyć poprzez słuch – Ćwiczenie 9 -Spacer dźwiękowy